depressed



aish..aku kalo bole simpan.. aku simpan lagi... skang aku memang rase x tahan! menyampah!! geram sume ade... aku x tahu nk luah kat mane.. kat sape... membuak-buak lam ati aku nih.. kalo aku buat ape2 mesti slh.. itu x betul.. ini x boleh.. tp kalo "makhluk Allah" tuh uat xpe lak... senang je ckp mintak maaf... then soh aku stop marah-marah.. kalo "makhluk Allah" tuh ade kt tempat aku.. means time aku uat silap mulut lagi 'up' dr aku... pedas... da x pikir perasaan aku da time tuh... mulut main cakap ape suke.. ape mulut rase sedap nak kuar... lancar je ckp.. x de gagap pown... kalo aku da nages pown x berhenti lg bebelan....

tah la... aku terasa betol la ngan ko "makhluk Allah"!!! sangat-sangat terasa for this time... enough......


*cam nih la keadaan aku skang wahai "makhluk Allah"!

No comments:

Post a Comment