.: Pemberian dariNYA :.

*ehsan dr incik google.penkiu..
Alhamdullillah.. syukur...
syukur yang teramat tinggi kupanjatkan pada MU..
Ya Rahman, Ya Rahim...
Sesungguhnya kasih sayangMU itu sentiasa ada untuk umatMU..
Kemurahan rezeki makluk ciptaanMU tidak pernah KAU nafikan...
Selagi ada usaha..
Selagi tawakal dan redha sentiasa untukMU..
Selagi itulah KAU memberi tanpa meminta...
Subhanallah...Alhamdullillah...

*aku x terpikir akan dpt mcm ni coz jadual aku sgt2 padat... kurang rehat.. kurang mase.. abes kelas tros g keje kt TGV... Kalo dapat kol dari opis lame tempat aku keje (VETA) mintak aku pegi mane2 event of coz aku xde mse study da... mcm hri tu.. kne pegi jom msok 'u' kat terengganu.. 3 hr la jwbnye aku outstation... mane nak balik kampung lg ( kalo x blik 2mggu skali mmg bergegarla gegendang telinge den )... tp mmg kne pndai susun jadual sndri... dak dak umah aku sume jenis adek beradek 'BATMAN'.. malam jd siang, siang jd malam.. tp aku ni x... klo soh aku study memalam.. ekspeciali kol 12 keatas.. jawapannye mmg kelaut la... mengail ikan yg x timbol2.. sepatah harem aku x phm klo bce.. words g msok lam otk sume kene reject.. wasting time n useless... so dlm penoh pasrah aku bgon pagi2 lam kol 5 or 6 stgah plg lewat 7 pagi... study la sebatang kera aku... nk rujuk sape pown xbole... tggu dorang bgon bru la bole tnye..tu pown klo aku ingat.. klo x aku gne la teori aku sndri smpai ke sudah.. uhuhuhu...penat dh sememangnye... pk sal bisnes lg.. anak2 aku yg chumel banget tu lg... aiyoyo.. kalah perdana menteri hokeng... ahahaha.. xde la... xleh lwn lg perdana menteri... Btw, ni la result aku sem ni... sujud syukur aku...alhamdullillah... aku usaha lg sem ni..!! chayok2!!!


No comments:

Post a Comment