unplanning future vacation!!!! B.A.N.D.U.N.G

hoyeahhh!
afta a fe week melayan duka lara kat ati dengan kemeriahan bagai2 masalah.... dari tok nenek sampai la ke cucu cicit cektot punye probs... in sudden, my old frend ( ceh.. old frend kunun... tapi majid mmg old what.. ahahaahha) offer promo airasia kakaknye tok trip ke bandung or krabi on january 2014... oh yes, still ade half year to carry on b4 the date comes on.... tp aku punye eksaited cam bln dpn da nk pegi ( actually cam luse da nak pegi.. ahahaha.. ko hado?)... siyes! tiket mmg murah gaban... aku klo ade duwet mmg hangkot 1 family g... bole le ngepau duwet abah kan tok shopping.. sbb abh aku ni mmg kaki shopping....ahahahaha...

nak menunjuk kan yang ku nih eksaited... yesh! mlm ni aku da survey tempat, hotel, supir, n klo bole nk convert duwet tros la.... tp.. xde lak aku eksaited nak g buat passport.... padahal itu yg pling penting... ahahahaha.... xde passport... aku nengok je la tiket tu ha buat frame kt uma... kuikuikui...

tarikh aku pilih 18 januari 2014 - 21 januari 2014.... yaaa ampunnn.... nk pilih tarikh yg available seat mmg susa nyah oi... mak bape kali kene tuka tarikh.... sbb tarikh asal 19 - 21 or 22.... x lps dek non ye... fully booked! almaklum la... tiket murah amat2.... n hanya offer utk 2 hari... nak hebah kan kt sume org pown x mampu... sbb mase sgt2 la terhad...  kiteorg akan pegi 7 org... klo ikot planning and byran tiket yg di booked la... hope sume jadi pegi.... and hope xde aral melintang...

aku pilih g Bandung than Krabi... walopon aku ni pencinta pantai yang amat tegar... tp for this matter.. aku kne pk reasonable choice... sbb yang pertama aku x pilih Krabi... 

1. kadar matewang mesia ngan thai... perlukan bajet yg agak besa.
2. suasana tempat tu.... common knowledge kan.. Krabi for honeymoon bole la.. romantik gitu... x  
    koser kak ton... 
3. aku mmg niat nak shopping brg tok bisnes +-x/ tok persiapan ape yang patot.. kowt2 la smpai 
    seru... dah saving time and money 2 in 1 tros.... ( ahahahha.. gatai!!)... kat Krabi ape yang  
    ade... org jenjalan pakai bra n bikini hado larr.... mmg den x koser....uihmakai!

so... pada readers yang ade any suggestio tentang Bandung... Please give me some info... I think its really help me in future...damn eksaited!ahahaha...

k bai!

No comments:

Post a Comment