1st ramadhan...

as usual... msok taon ni da 8 tahon starting pose d perantauan.... n as usual... common situation.. bujang style... sahor ngan air milo je.. cicah beskod... jgn kau mimpi nk sahor ngan nasi sambal sotong, guley ayam ato ape bagai... xde pekdahnye nk tonggang tonggek memasak pepagi tp mkn sorg... housemate kbetolan da ciap sahor malam td kt maplet pelita.. surely x do nk bgon nye... so nasi yg ditanak mlm td bia kn betapa lam periuk... aku pnskan air je la... kjot Lulu... dye je la yg tman aku... 1st ramadhan ngan dak kecik ni.... sumpah syg sgt kt dye.. eheheee..

sempena ramadhan kls dipercepatkan... so ari ni kls ptot nye kol 12 d awlkan ke jam 11.30... abes kls kol 3.30... bole chaw... balik bentong... bukak pose kt uma la... lgpown klz ari khamis cancel... actually aku yg mntk dgn miss nadiah nk cancel klz... sbb nk blik kg... awl ramadhan... syukran miss on je..ehehee... syg miss!!

byk bende nk cite... tp aku xthu mcm mne nk susun kronologi nye... so aku k.i.v dulu.. nnt la aku sharing... epi n sadness story da bercampur aduk.. kang klo aku tulis korang lak penin nk bce.. cite melompat2.... uhuhuhu

btw, epi ramadhan al mubarakhah to all my muslim friends... for Allah sake... really appreaciate kewujudan korg lam idop aku... wish u having a good life....

No comments:

Post a Comment