.jejak kasih cyber.

setelah sekian lame... aku cari balik kawan aku time skolah menengah dulu.. tido sebelah katil, makan,study, berjimba same2... baru skang jumpe... uhuhuhuhu... tu pown jumpe kat blog secara x sengaja... alhamdullilah... syukur.. she's gorgeous same cam dolu2.. hot stuff kt skolah..ehehe... married already... wish her have a happy family eva afta... aku ngan dye kwn x lame.. kiteorg kawan time F1... naik F2 dia da tuka skola lain.. actually aku sonok bekawan dgn dye... kepale gile2... time dye berani x kesa nk ckp ape.. buat ape.. tp kalo time dye malu... keras je la kt situ... ehehehe.. oke... setakat tu dulu.. nnt next time aku becerita lg.. bdn penat... kaki da krem... 3 hari ni aku jadi mesin hafal step tarian... baru pagi tadi selesai sumenye.. alhamdullillah... lepas lelah aku..ehehe....





* tgk la nanti2 aku upload gambar tarian ye... cable semak fon still x berganti.. al-maklum laaa... studenttttt....uhuhuhhu


No comments:

Post a Comment