big.Big. BIG needed!

ahaahaha...
title x bole bla kan...
of kos..
ari ni aku nak share ngan korang 1 teknologi yg sgt berguna pada aku..
ni bukan teknologi baru..
dah lame..
tapi aku rase x ramai yg alert tentang teknologi ni..
di sebabkan aku dh betapa sebagai student taon nih...
otak aku mmg ligat mencari jalan nk score exam..
ahahaha...
nk meniru cara2 tradisional ni aku mmg xde keyakinan lgsong...
air muke aku mmg bole mengambarkan ketakutan aku yg takut kantoi..
kang x pasal2 repeat paper...
maluew lg dpt...
uhuhuhu..
so share sket kt sini..
new technogy of sony..
Sony SmartWatch..
FuyoOOOO!!!!

                           * eh, cam artis korea nye tgn je.. oh mai OPPA!! >__<


Simple je kan...
cam bentok jam rm 10 kt masjed jamek..
no, no, no...
jgn sesedap rase samekan okey...
jam nih vogue sgt...
hensom n pintar banget sih...
ahahaha...

                                 *Ade macam macam kaler.. zrrrrzzrrr.. #melting#




                                 *Zoom sket... buat tatapan reader tersayang....


ha.. nmpak x icon ape tu...
ade gambor twitter, wechat, music n msg...
byk  gambo icon laen yg ade...
oke.. da dapat bygan da fungsi jam nih...


blom?
ha dah..?
ahahaha... yes! 
hp ni bole connect tenet..
bole dgr lagu...
bole msg segale bagai...
sbb dye connect dgn smartfon...
of kos ko kene gune smartfon klo x xdo function nye ko nk connect mengconnect nih...

oke..
moh aku cite dalam sket..
ni jam tgn android...
launch taon 2012... ( dh setaun baru aku alert lampi sunggoh! )
skrin seluas 1.3-inci multi sentuh paparan OLED
guna android
bateri tahan selama 1 minggu. 
berhubung dengan peranti lain melalui sokongan Bluetooth 3.0 jarak 10 meter 
boleh mengawal pemain muzik, membaca SMS, emel, dan melihat siapa yang membuat panggilan.
Tahan calar n habuk....

                                          *frustrating yg melampau aku alami... dushdushdush!!

tgk ni ... groupon ade buat promo...
tp time tu aku blom jd student... 
so x penting pown!
sebelah mate je aku tgk...
tu pown sekilas lalu...
sbb cari jam tok abah...
tp market skang RM 450 kalo x silap...
kt mudah n lelong pown ade aku tgk..
tp risiko kowt...
kowt la kang smpai kat aku btol2 jam dr masjed jamek...
nages sampai jd mate panda aku...
ahahhaa..

oke la... 
cukop merapu.. c u again...






No comments:

Post a Comment