mimpi

dua tiga hari ni ati x tenang sgt.... tiap kali tido mimpi bkn2 tentang peliharaan ati... bangun tido msti seda yg ade saki baki airmate mengalir... dulu penah jd skali... ade org yg tahu ilmu agame ckp ade yg x senang dgn hbgan ktorg... da ubt kan okey... ni jd blik...  entah la... xtahu ape punca... emosi x stabil... terpakse la peliharaan ati berulang dr rumah sewanye ke teratak sewa aku setiap kali blik keje... bwk kua g mkn... walopon aku xde selera nk mkn.. uhuhuhu... kesian kat dia... terlalu penyayang n pelindung... thanks Allah for sending him... doa kan jodoh kami berpanjangan....




* aku jarang post bende yg terlalu peribadi bg aku lagi2 ttg cintan cintun.. tp 2,3 menjak ni ati aku sayu sgt... cepat sgt terusik... tgk peliharaan ati tgh drive pown nages without reason... speechless sgt...

No comments:

Post a Comment