my bff akad nikah

Ya Allah...
sumpah aku sayu...
saat termakbulnya lafaz akad...
dari mulut sahabat, teman, penasihat, pendengar n gangster yang slalu cari pasal ngan aku...
lega..
debaran berakhir...
tanpa sedar air jernih menitis..
oh,aku nangis...
tp esak si sahabat mengiringi bacaan doa..
aku tahu hatinya...
tahniah sahabat...
kini kau bergelar suami....
jagalah pemaisuri hatimu...
binalah keluarga yang sentiasa di lembayung redha Allah...
aku sentiasa mendoakan yg terbaik untukmu....
demi Allah...
aku terlalu bahagia pabila diberi keistimewaan mengiringi setiap langkah pemaisurimu...
serta melihat pandangan dan senyuman kelegaan yg kau lemparkan padaku setelah selesai lafaz akadmu...
tahniah sahabat....
" Barakallah hu lakuma wabaraka alikuma. Wa jamaah baina kuma fii khair..."

* gambar bakal menyusul kemudian oke....

No comments:

Post a Comment